2014.03.25. 10:50 Török Márk blogja

A Coloradói Állami Egyetemen cowboy szakot indít

A Coloradói Állami Egyetemen szóvivője szerint az egyetem cowboy szakot indít, mivel az USA-ban a váltózó piaci és foglalkoztatási igények új irányokba terelték a diákok érdeklődését és az egyetem is új kísérletekbe fogott. Mivel a jelentkezők száma visszaesést mutat a klasszikus bölcsész és üzleti szakokon ezért az egyetem úgy érezte, hogy ideje újítani.

A szóvivő elmondása szerint az egyetem a cowboy szakon alapképzést és mesterképzést is kínál. Emellett ha a szak felkelti a jelentkezők érdeklődését, akkor az egyetem elgondolkodik egy PhD program beindításán.

 

Science Cowboy iPhone Wallpaper.png

 kép: http://iphonewalls.net

Az arizonai, a wyomingi és a montanai egyetemek is hasonló terveken gondolkodnak és más olyan egyetem is, akik a cowboy hagyományokat őrző államok területén oktatnak.

Az egyetem reméli, hogy az új szak vonzza majd a középiskolásokat és a külföldi diákokat, hogy megismerkedhessenek a déli államok régi hagyományával.

komment

süti beállítások módosítása